いつもJALオンラインをご利用いただき、ありがとうございます。
現在、以下の障害が発生しております。
お客さまに大変ご迷惑をおかけしておりますことを深くおわび申し上げます。
Thank you for flying with Japan Airlines.
Currently, the following problem is occurring.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.
最終更新日時(Updated): 2025/1/20 10:00
横にスクロールしてください。
障害内容 Details of system failure |
障害時の対応 Regarding countermeasures |
解消予定日 Schedule for resolving obstacles |
---|---|---|
ビジネスフレックス乗継運賃でキャンセル待ち予約を行う際、別のクラスでキャンセル待ちまたは予約確保となる場合があります。 When making a waitlist reservation for a Business Flex connecting flight, the waitlist or confirmed reservation may be in a different class. |
復旧対応中です。 JALオンラインデスクへお問い合わせください。 We are working towards recovery. |
調査中 investigating |
搭乗済区間のある複数旅程の予約において、旅程を変更した際、エラーが発生する場合がある。 An error might be shown while changing reservation for multi sector booking with boarded sector. |
JALオンラインデスクへお問い合わせください。 We are working towards recovery. |
調査中 investigating |
JALオンラインレポートにおいて、社員情報が正しくレポートに反映されていない。 In the JAL online report, employee information may not be reflected correctly in the report. |
復旧対応中です。 We are working towards recovery. |
調査中 investigating |